Srpen 2010

Mallorka část 4

31. srpna 2010 v 22:42 | Fantaghira |  Cestovatelské
Takže pokračování fotek z dovolené na Mallorce. Tentokrát čtvrtý výlet - neděle 15.8. Tenhle výlet bude rozdělený na dvě části. Večer jsme totiž ještě jeli do hlavního města Mallorky - Palma de Mallorca - a odtamtud mám taky spoustu fotek a nechci to cpát do jednoho článku.
Nejdřív jsme ale jeli do přírodní rezervace Galatzo. Po cestě jsme ještě stavěli u takového sadu, kde byly nejrůznější stromy, hlavně olivovníky, ale pak taky nějaké, které jsem identifikovala jako mandloně.

Mallorka část 3

28. srpna 2010 v 21:06 | Fantaghira |  Cestovatelské
Teď jsem byla dva dny pryč a bez internetu, ale už jsem zpátky a pokračujeme napříč Mallorkou. Fotek je spousta, musím to nějak postupně napsat, dokud si to pamatuju :D
Takže - výlet třetí, 11.8.
Ráno jsme vyjeli směr Inca a před Incou je na kopci kostel Sta. Magdalena. Jak už to tak bývá, tak tam nikdo nebyl. Na druhou stranu nahoře byla restaurace (tehdy zavřená), ale dřív tam asi nějací turisté jezdili. Výhled byl krásný, kostel takový normální. Škoda, že se nadalo dostat dovnitř.

Hudba

25. srpna 2010 v 21:36 | Fantaghira |  Téma týdne
Nejdřív jsem si říkala, že na tohle téma nevymyslím nic kloudného, nebo aspoň ne natolik kloudného, abych to zveřejnila. Nicméně dneska se do mé mysli vloudila jakási myšlenka a hlodala a hlodala, až jsem se rozhodla, že bych i něco mohla napsat. Nakonec jsem tenhle článek sepsala dneska ve vlaku, takže si pusťte písničku a můžete začít číst.

Mallorka část 2

25. srpna 2010 v 13:08 | Fantaghira |  Cestovatelské
Druhý výlet byl v úterý 10.8. Nejprve jsme jeli do městečka Porreres, kde se každé úterý koná trh. Čekala jsem nějakžý tradiční trh, kde se prodává spousta ovoce a zeleniny, možná nějaké ryby. To všechno tam samozřejmě bylo, ale zároveň tam bylo spoustu stánků s oblečením nebo třeba kabelkami. Zajímavé bylo, že náměstí a přilehlá ulice, kde byl trh, byly plné lidí, ale když šel člověk kousek dál, tak nikoho nepotkal. V Porreres je i kostel - podobný kostel je snad v každé vesničce.

Mallorka část 1

23. srpna 2010 v 15:52 | Fantaghira |  Cestovatelské
Tak po důkladném probrání fotek, mi jich zbylo 85. Usoudila jsem, že už žádnou další nezvládnu smazat, otázkou ale zůstává, jak je hodlám nacpat do pár článků. Zatím nejschůdnější mi připadá, že bude, když dám do článků jenom pár fotek a zbytek si můžete prohlédnout v galerii.
Abych to nezdržovala, tak rovnou začnu prvním výletem, který se konal 9.8. Pokud by vás to zajímalo nějak víc, tak doporučuju otevřít nějakou mapu Mallorky, jinak se v těch místech a názvech možná ztratíte. Je to na vás.

Přežila jsem

21. srpna 2010 v 11:45 | Fantaghira |  Vykecávám se...
Původně jsem myslela, že napíšu teprve, až budu mít fotky (protříděné), ale nějak jsem to nevydržela :D
Z toho, že píšu, jste si mohli všimnout, že jsem přežila, tudíž se mnou nespadlo letadlo, nesežral mě žralok ani jsem se nepřejedla a nepraskla. Litovat toho teprve začnete, věřte mi :)

V tomhle článku jsem se rozhodla, že vám popíšu, jak vypadal takový můj normální den na Mallorce; k tomu totiž žádné fotky nepotřebuju.

Cesta

16. srpna 2010 v 12:30 | Fantaghira |  Píšu...
Tuhle krátkou povídku jsem kdysi psala do školy. Mám pocit, že jsme dostali zadané téma cesta a měli jsme na to něco stvořit - cokoliv. Teď, když jsem si to po sobě četla, jsem usoudila, že to není tak hrozné, jak by to mohlo být...

Dead tree

13. srpna 2010 v 14:06 | Fantaghira |  Rostliny
Tenhle strom mě už dlouho fascinuje. Roste u cesty a kolem něj jsou další, ale zdravé, stromy. Divím se, že už ho dávno někdo nepokácel. Ale ne, on si tam takhle pořád stojí.

Kapela

10. srpna 2010 v 10:24 | Fantaghira |  Píšu...
Nutno říct, že u tohohle jsem se ani nesnažila - prostě jsem psala to první, co mě napadlo a podle toho to taky vypadá. Takže ano, jsem si plně vědoma toho, že to je blbost nad blbosti.

Věřím

6. srpna 2010 v 15:21 | Fantaghira |  Píšu...
Věřím.

Nevěřím v nic!!
Do háje s vírou!!!

Odjíždím

4. srpna 2010 v 15:42 | Fantaghira |  Vykecávám se...
Zítra odjíždím na Mallorku. Je to poprvé za tyhle prázdniny, co odsud vypadnu, takže se těším jak malé dítě na vánoce... Navíc za svůj (dlouhý či krátký - podle toho, jak se to vezme) život tam jedu už pošesté a počtvrté do stejného města (ale pokaždé jsem byla v jiném hotelu), takže vím, co mě čeká. Na druhou stranu naposled jsem tam byla před třemi lety, takže se možná dost změnilo... Třeba už tam není moje oblíbená kavárna. Nebo zavřeli mojí oblíbenou restauraci, kde mají výborné sardinky!!! :D

Jenom jsem považovala za potřebné oznámit, že odjíždím. Ale články tu budou pořád nové, protože jsem asi čtyři přednastavila (teď se projeví má technická zdatnost). Upřímně doufám, že se zveřejní. No nic, tohle píšu spíš proto, že kdyby měl někdo neodbytnou potřebu komentovat mi články a vyžadoval okamžitou odpověď, tak se nedočká (stejně se nebojím, že by se něco takového stalo). A samozřejmě, pak bude spousta fotek a sposta zážitků, co sem pak přidám, takže je na co se těšit.

Teď zavřete oči, odcházím...

Žena

1. srpna 2010 v 22:57 | Fantaghira |  Kreslím...
Důkaz toho, že opravdu neumím kreslit portréty. Po delší době jsem se o jeden pokusila a vskutku se nezdařil. Na obličeji mi nejdou tři věci - oči - to ne, že bych nezvládla nakreslit oko. Dokonce si myslím, že mi docela jde. Problém je v tom, že nedokážu nakreslit dvě oči tak, aby vypadaly, že patří jednomu člověku. Druhá věc, kterou neumím, je nos. Prostě neumím, nejde to, ať se snažím, jak chci. Třetí věc je pusa. Za ta léta, co jsem na světě, už jsem se dopracovala k tomu, že z dálky to vypadá jako pusa, ale nesmí se to moc zkoumat.
Ptáte se, co mi vlastně na portrétu jde? Docela mě baví kreslit vlasy :-) Mě baví kreslit i ty oči, ale většinou to musím udělat tak, že jedno oko je překryté vlasy :D
Tentokrát jsem se pokusila o obě oči... Taky to podle toho vypadá... Posuďte sami.