Algarve - 7. část

2. října 2012 v 10:22 | Fantaghira |  Cestovatelské
Rozhodla jsem se, že by bylo vhodné oslavit funkčnost internetu na kolejích tím, že konečně dodělám tu reportáž z Portugalska, kterou už tady roztahuju zbytečně dlouho.
Dneska to tedy budou dvě vesničky z našeho posledního výletu, příště ještě město, kde jsme měli hotel (nevím ale, jestli se mi to vejde do jednoho dílu).
V Estoi jsme stavěli především kvůli paláci, který tu měl být. Ovšem jako tradičně jsme začali na náměstí u kostela, který nesmí nikde chybět.

Palác sám pak trochu zklamal. Především tím, že se nedalo jít dovnitř. Všude byly nějaké cedule o rekonstrukci (zvenčí už opravený byl) a dovnitř se prostě jít nedalo.

Když jsme pak obcházeli palácové zdi, naskytl se nám hezký pohled na celý palác, jediný háček to mělo v tom, že přes zeď normálně vidět nešlo, jak byla vysoká, takže jsem vyšplhala na polorozpadlou kamennou zídku přes silnici a celé to fotila ve značně nestabilní poloze. Proto je dole větší kus té hloupé zdi, než by se mi líbilo.

A tenhle obrázek jsme zase měli v průvodci. Vychvalovali tam keramické obložení zdí (ta modrobílá věc).

A ještě mám z Estoi jednu fotku - zajímavé využití pisoárů.

Další vesnice, i když to už bylo spíš město, bylo Loulé známé především díky svému tržišti. My jsme tam byli až odpoledne, kdy už bylo tržiště poloprázdné, navíc v pátek - největší trh má být v sobotu.
Budova tržnice vypadá trochu jako z jiného světa.

Vnitřek už není ničím překvapivý.

Další zajímavou budovou v Loulé je místní hrad.

Vevnitř je archeologické muzeum, ale to jsme nenavštívili.

Na závěr ještě jednu fotku z ulic. Ale ještě jsem chtěla dodat, že v Loulé jsme obědvali a já tu měla toho nejlepšího lososa na světě. Takže příště jedeme do Loulé na oběd znovu.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.